Dubbelpost Elias Olsson 45 | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elias Olsson 45

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120324751/

Ditt Hex-ID: Hex-ID: 11000014525188f

Vad är din discord tagg? Willeee#0440

Vem var det som bannade dig? Albin

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 22 timmar 45 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råka slå en securitasvakt när han hållde i taser skulle slippa mig så tryckte jag på fel knapp och då så jag råkade slå honom istället och det är hemskt ledsen över

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja min kompis last day Twitter att det skulle vara bilträff på båtbolag 1 så vi bestämde oss för att åka dit för att titta och sedan ställa upp min egna bil Vi ser ungefär sexa curitos vakter ungefär kanske 10 15 stycken som har sina bilar ställer upp precis som jag och min kompis Jag kör parkerar min Audi och sen öppnar alla mina dörrar för jag tycker du ser lite coolare ut för att kanske visa så invändigt då lite så sen och så låste jag bilen så jag kunde gå in i den och så gick jag bort från studien grupp och pratade så gick bort och sen så råkade jag trycka fel knapp Sorry råka slå en Securitas vakt och då tog han upp sin teser och testar mig och hans andra kollegor sen du de och sökte igenom i till alla mina grejer och sen sa de att de skulle köra mig till polisen att du skulle få fängelse och massa sånt så sa bara okej och sen när vi var på väg för att vi skulle åka till polisstationen för de skulle ha ett förhör med mig på vägen dit så följer två kompisar eller 200 killar som har träffat en gång tidigare och fråga vad de håller på med och sen innan dess när jag slog han så sa jag att det var misclicked men han struntar i det och sen så kör de och krockar och De sköter jag är på dig Jag är på det på att jag fick ont och allt sånt Och sen när vi var utanför polisstationen så så kan du släppa mig men det ville de inte och så frågar mina andra kompisar Vad är en bra kväll och massa sånt där och jag sa ingenting Jag var helt tyst Och sen så gick vi utifrån polisstationen att de skulle gå ner till polisens garage och kolla om de har någon och då var det ingen så då sa han de skulle ta med fängelset så sa jag säger man Jag måste ha polisförhör då i så fall först så sa de när vi kör ett fängelset nu och sen så sa jag som kan vi släppa mig och sen blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag Jag lyssnar på dem Och jag tycker att de skulle läst att jag skrev att det var nice click men de bara strunta i det Hon skulle köra mig till polisen i översta seminariumet men om de hade läst det bara så hade ju inte problemet blivit så här stort som det just nu jag är hemskt ledsen över detta och jag hoppas verkligen att jag kan få en chans till det hade varit kul

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag har bara kunnat om de hade sagt när de var på väg till polisen att kanske skriva en 32 * extra termisk lik eller liksom så och att mer typ fått att de skulle släppa mig tidigare eller någonting men jag vill inte göra så stor grej av det jag ville bara mest för att undanstökat det som Var kommer tillbaks till min bil för att jag skulle iväg och sedan och träffar på andra kompisar som jag hade lovat innan idag så vi skulle kolla på bilar så jag hade försökt underlätta så mycket som möjligt på situationen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag alltid lyssna på Securitas vakt och sedan skriva ljus och säg chatten att vara Miss Li kanske två-tre gånger för de kanske ser exakt Jag vill inte göra en stor sak av det kanske det gör de stressade eller någonting Jag vill bara ta det lugnt eller scenarium att jag tycker inte din hjälp att stressa någonting just det som man bara andra att det blir det alla upp stressade Så jag försöker ha en lugn situation som möjligt men jag hoppas jag kan få en chans till

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka