Accepterad Elias Karlsson’s | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Carlos Luega

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://s.team/p/ggfm-jgfb/ckgngmpd

Ditt Hex-ID: 110000144386430

Vad är din discord tagg? JUNIOR#4838

Vem var det som bannade dig? sniffax

Hur lång tid var din ban? perma.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag tog ut pengara ur kassan på jobbet.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för att jag tog ut pengar ur kassan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta ut pengar för att se hur mycket vi hade kvar på brandkåren för att sen säga det till min chef och så tänkte jag fråga om jag fick köpa in några kofotar och radios för att vi behövde det på brandkåren eftersom att vi fick många nya och vi hade inte tillröäckligt med material. Detta hände på mitten av sommaren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde inget fel så men jag hade ju mitt scenario vilket inte modsen visste om så de trodde att det var en korrupt handling Medans jag bara försökte få reda på hur mycket vik skulle ha på grund av att vi skulle köpa in nytt och att vi skulle lägga upp en ekonomisk budget för månaden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har glömt då det var flera månader sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde snackat med chefen om det men han hade en intervju och jag ville vara snäll och fixa det snabbt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har ångrat mig jätte mycket och blivit 1 år äldre och har spelat på väldigt seriösa RP servrar och lovar att aldrig göra samma sak igen, jag ångrar mig så mycket då jag inte kan hitta rät server. Jag hade spelat på Unive i några månader och älskade det vilket jag fortfarande gör, jag vill bara ha en sista chans jag lovar att repa mi8g! jag ångrar verkligen vad jag gjorde och vill verkligen komma tillbaks till eran RP server som är grym jämfört med andra. Snälla. Jag lovar att ändra mig. Jag läste om era regler innan jag gjorde denna enkät. Så att ifall denna enkät blir godkänd sp har jag ett gott minne om reglerna. Förlåt för det jag gjorde om det såg fel ut men jag skulle bara göra den kollen vi skulle börja göra varje månad, ps jag var vice chef på brandstationen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka