Accepterad elgringoelpringo | Whitelist ansökning (Eprox)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

elgringoelpringo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: elgringoelpringo

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198271639788/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Snasberg

Vad är ditt discord namn? ode#2312

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en väldigt positiv och hjälpsam kille! Han har ett intresse för bilar och är intresserad av gäng. Han har fått en tuff uppväxt och kriminalitet är en sista utväg för att kunna få in pengar. Han är i allmänhet en väldigt skön snubbe att hänga med och har många intressen. En av hans egenskaper är att han kan prata sig ur situationer och blir vänner med folk lätt!

Varför ska just du bli whitelistad? Jo! Jag kommer att bidra med bra rp stunder bl a i jobb som tex mekonomen vilket jag är intresserad av, är för övrigt en väldigt bra rp:are (enligt mig själv) och kommer förhoppningsvis göra roliga scenarion. Kommer även bidra med att hjälpa till andra nya rp:are att bli bättre tillsammans för att rp nivån ska vara så hög som möjligt på denna roliga server!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jo! jag vill vara en del av detta fantastiska community och det bästa sättet skulle nog vara att bli whitelistad för att få tillgång till alla serverns olika mekaniker såsom att få jobb tex. Har ett stort intresse och vill bidra till detta community skulle vara riktigt roligt! Kommer vara mycket aktivt och ser framemot roliga rp stunder (:

Hur många timmar har du på FiveM? ca 200

Hur hittade du Multistaden? Via kompisar (:

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, för (kör som galning)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, multistaden i mitt hjärta <3

En fin och utvecklad ansökan.
Hoppas du trivs på Multistaden.
Godkänd till Whitelist :)

Låser och arkiverar.

Tillbaka