El pepe
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198310531124/
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Wellsén
Vad är ditt discord namn? El pepe #1518
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Walter Eeriksson å hans största dröm är att vara polis. han vill det eftersom hans pappa å farbror är båda poliser å han vill gå i deras fotspår. han är 29 år och kommer från Karlstad å gillar att spela cs och vara med kompisar å sin flikvän. hans flikvän heter Amanda och är 28 år å kommer från örebro. just nu jobbar han med att vara hemma fru men också att jobba i affär.
Varför ska just du bli whitelistad? för jag kan bidra med en högre rp nivå om jag får vara de white listade jobben alltså polis, bennys å sjukvårdare som jag har varit tidigare. och jag tycker det är roligare att ha whitelist.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag vill ha kul
Hur hittade du Unive? jag har tittat på den länge och valde att spela på den
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli polis och göra unive till en bättre server genom att vara inne ofta å ha en hög rp nivå.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar bara på en server å byter då och då
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Wellsén
Vad är ditt discord namn? El pepe #1518
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Walter Eeriksson å hans största dröm är att vara polis. han vill det eftersom hans pappa å farbror är båda poliser å han vill gå i deras fotspår. han är 29 år och kommer från Karlstad å gillar att spela cs och vara med kompisar å sin flikvän. hans flikvän heter Amanda och är 28 år å kommer från örebro. just nu jobbar han med att vara hemma fru men också att jobba i affär.
Varför ska just du bli whitelistad? för jag kan bidra med en högre rp nivå om jag får vara de white listade jobben alltså polis, bennys å sjukvårdare som jag har varit tidigare. och jag tycker det är roligare att ha whitelist.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag vill ha kul
Hur hittade du Unive? jag har tittat på den länge och valde att spela på den
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli polis och göra unive till en bättre server genom att vara inne ofta å ha en hög rp nivå.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar bara på en server å byter då och då