El pepe
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198310531124/
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Wellsén
Vad är ditt discord namn? El pepe #1518
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2004
Berätta om din karaktär. Karaktären kommer heta Walter Eriksson. Han kommer vara 29 år gammal med en värmländsk dialekt för han är uppvuxen i Karlstad. Det hela började med att han blev misshandlad av sin pappa å mamman var som en hjäte för han för hon brukade ta alla smällar när hon kunde. Walters liv fick en stor vändning när hans pappa dog av matförgiftning när han var 14. man bästemde sig att göra allt som han kunde för att förhindra att barn blev misshandlade och att de har så bra uppväxt so m möjligt. senare i livet bästemde han sig för att ta det till nästa nivå och bli polis. han brukar förubygga kriminalitet men ibland också åka på större uppdrag till exempel som att åka på misstänkta mordförsök och butiks rån. äfter att han hadde gort det i Karlstad i 9 år så bestämde han sig att flytta till staden unive och försöka bli anstäld hos polisen där.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli wl för att jag kan rpa bra i olika scenarion och hur man ska bete sig jag kan bidra med bättre rp på servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker servern är bra och vill kunna bli polis på den.
Hur hittade du Unive? Genom vänner å högt upp på server listan
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och att få så bra rp på servern så möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på unive nu men har spelat på snöstaden i typ 2 månader innan.
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Wellsén
Vad är ditt discord namn? El pepe #1518
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2004
Berätta om din karaktär. Karaktären kommer heta Walter Eriksson. Han kommer vara 29 år gammal med en värmländsk dialekt för han är uppvuxen i Karlstad. Det hela började med att han blev misshandlad av sin pappa å mamman var som en hjäte för han för hon brukade ta alla smällar när hon kunde. Walters liv fick en stor vändning när hans pappa dog av matförgiftning när han var 14. man bästemde sig att göra allt som han kunde för att förhindra att barn blev misshandlade och att de har så bra uppväxt so m möjligt. senare i livet bästemde han sig för att ta det till nästa nivå och bli polis. han brukar förubygga kriminalitet men ibland också åka på större uppdrag till exempel som att åka på misstänkta mordförsök och butiks rån. äfter att han hadde gort det i Karlstad i 9 år så bestämde han sig att flytta till staden unive och försöka bli anstäld hos polisen där.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli wl för att jag kan rpa bra i olika scenarion och hur man ska bete sig jag kan bidra med bättre rp på servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker servern är bra och vill kunna bli polis på den.
Hur hittade du Unive? Genom vänner å högt upp på server listan
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och att få så bra rp på servern så möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på unive nu men har spelat på snöstaden i typ 2 månader innan.