Nekad El Nachoth | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El Nachoth

Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/amfoika/

Ditt Hex-ID: 11000013ceafd17

Vad är din discord tagg? topg0001

Vem var det som bannade dig? Ken12 banna topg men Ken12 han är inte staff längre

Var är du bannad? FiveM Servern, Forumet

Bild på banmeddelande: topg.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han valde att banna mig för att jag satt med kompisar i en dc server för att snacka med vänner och spela andra spel som inte är fivem. Men sen när jag inte var där längre och lämna för att sitta i gäng vc så metade dem utan att jag visste om det och om jag hade vetat om det så hade jag aldrig joinat server eftersom jag vill köra på unive och jag ville inte förlora mina roller eller bli bannad för jag älskar unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och pratade med några andra irl vänner som jag känner på riktigt och spelade cs med dem sen från ingenstanns så fick jag en tagg i unive dc från ingenstans och så var jag inte beredd på att det skulle hända för jag trodde inte att dem satt och meta jag var bara där för att köra andra spel och ome tv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en korrekt ban då jag tror att alla staffs skulle göra samma sak om man blir invitad till en dc server sen när man hoppar in i vc så sitter dem och metar men jag skrev inget i discorden alls utan har suttit i gäng vc hela tiden för jag vill inte meta och hade ingen aning om att de meta i den discorden

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en ban där jag snodde en annans bil och de har jag lärt mig att jag inte ska ta andras bilar i scenarion utan man ska ta sin egna bil bara så jag har lärt mig att man ska ha högre rp nivå och sköta sig och inte lalla runt och inte ta andras bilar i scenarion.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? istället för att joina dcn från första början hade jag kunnat välja att inte gå med i denna dc server från början utan istället bara gjort något annat av situationen typ gjort en egen grupp eftersom vi bara skulle köra andra spel och ome tv så nu vet jag till nästa gång att jag inte ska gå med i någon discord utan alltid sitta i gäng vc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig till 100% att man inte ska delta i meta dc. kommer aldrig hända igen kommer bara sitta i gäng vc.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja (skriver åt en vän)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka