Nekad El Marko | Whitelist ansökning [A.William] [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El Marko

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199125354726

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? El Marko=D#2837

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Calle Kalsson är en 21 årig man orginellt från albanien men han och hans mamma flyttade till Sverige när hans pappa dog i en tragisk olycka. när Calle flyttade till Sverige var han bara 5 år och det var svårt att få pengar som invandrare i området han bodde. Men när Calle växde upp träffade han dock en man som hade många bilar och var rik. Efter han hadde träffat den mannen blev Calle intresserad i bilar och han ville bli rik som den mannen. Men när Calle blev äldre dog hans mamma och då blev Calle en gängmedlem i 3 år. Under den tiden var Calle väldigt deprimerad och ville ta livet av sig. Nu är dock Calle bättre och han vill nu hjälpa andra istället för att göra det sämre för andra.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kan göra servern bättre och förbättra rpn på servern så att det inte händer lika mycket rdms och frps mm och så att jag kan jobba på dom roligare jobben och det kan jag inte när jag inte är whitelistad. Multistaden är också min favorit server och med whitelist kommer jag kunna ha det roligare på servern. Enligt mig känns det som en helt annan server när man är whitelistad för att man kan göra så mycket annat som kan förbättra rpn.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? så att jag kan göra det roligare för mig själv och för andra. Jag vill också bli whitelistad så att jag kan jobba på dom whitelistade jobben. När jag är whitelistad kommer jag ju kunna hjälpa mer personer och det gillar jag. Den här server är också den ända jag spelar på så därför vill jag bli det.

Hur hittade du Multistaden? jag hittade den genom mest upvotade server i min region så jag ville kolla.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara så bra som möjligt på rp och göra det roligt för andra. Jag vill också hitta vänner som är intresserade i rp som jag för just nu har jag inte så många.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det här är den bästa servern på fivem :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka