Nekad Ekorren | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ekorren

Icke Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
143
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/krkrjr/

Ditt Hex-ID: 11000010b0ae5bf

Vad är din discord tagg? Ekollonet55#4443

Vem var det som bannade dig? Dysphoria

Hur lång tid var din ban? 20 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig på grund av att jag slog ner en person, jag skulle istället kontakta en staff än att slå ner personen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag vart bannad för rdm av Dysphoria så var jag å två kompisar å "Ströögade" med våra bilar och vi pratade med en hel del personer under den tiden, vi "pratade" tillslut med en default person och jag bad honom att byta kläder för att annars skulle taten ta tag isaken. Och efter en stund så slog han bara min bil ett flertal gånger och jag klev ut och ifrågasatte vad han höll på med, då så gick han på mig och jag satte mig i bilen och körde iväg. Sedan for jag tillbaka och slog ner han med ett baseboll trä för att han hade brutit mot reglerna "sunfönuft är en bred regel som ska och är utgångspunkten för hela rollspelandet man bör ha när man spelar på servern. Det handlar om att man ej bör göra oförväntade saker som man ej skulle göra i verkligheten. Andra beskrivningar kan vara logiskt tänkande" och regeln "rdm som står för Random Deathmatch innebär att man dödar någon utan anledning"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, eftersom att jag slog ner han med ett baseboll trä, men samtidigt Enligt Mig så borde man ha lite förståelse för mig då jag bröt mot dem reglerna och jag ångrar verkligen att jag bröt mot regeln och gjorde som jag gjorde men han bröt mot reglerna "Sunförnuft är en bred regel som ska och är utgångspunkten för hela rollspelandet man bör ha när man spelar på servern. Det handlar om att man ej bör göra oförväntade saker som man ej skulle göra i verkligheten. Andra beskrivningar kan vara logiskt tänkande" och "Rdm som står för Random Deathmatch innebär att man dödar någon utan anledning"

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var någon ban om VDM för väldigt längesen, där jag lärde mig i vilken utsträckning VDM gällde. Hade inte spelat på väldigt länge och då fick jag någon ban av att jag parkerade på sjukhusparkeringen, vilket man tydligen inte fick, det hade ingen informerat mig om men det lärde jag mig att man inte fick iallafall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag skulle ha varit lite smartare och rapporterat till en staff så hade dem tagit hand om problemet och då hade inte jag suttit här och behövt skriva en ban vöerklagan och istället så hade jag kunnat rpa just nu, Jag bröt mot regeln "Rdm som står för Random Deathmatch innebär att man dödar någon utan anledning" och jag kommer Aldrig Mer att bryta mot den regeln igen och kommer Aldrig mer göra om detta misstag som jag har gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag gjort och jag ska aldrig mer upprepa samma sak igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka