Nekad Ekkoj | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ekkoj

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ilias

Vad är ditt discord namn? Ekkiboj

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Hans namn är Ekkoj, Abu Aita. Han är född den första Januari år 2000 så han är 24 år gammal. Hans förnamn är samma som hans Farfar som från Eritrea. Hans efternamn kommer från Quatar från hans moders sida. Han är född i Sverige, Göteborg, Hammarkullen. Han är lång och mörkhyad. Han har en pappa från Eritrea som heter Jassim och en mamma från Quatar som heter Fatima. Han har haft en tuff uppväxt i hammarkullen med mycket brott och oroheter men det som fick han att hålla borta sig från kriminalliteten var basket och skola som gjorde han sysselsatt när han var ung. Han älskar sport inte bara basket utan även fotboll och tennis. Han har en ödmjuk och mycket snäll personlighet och vill alla gott i världen. Han har tidigare efarenheter av sjukvård eftersom att han har gått sjukvård skola 3år efter skolan. Han är väldigt intelektuell och social och gillar att känna nya människor han harr ett gott skratt och lever efter mottot ''Om alla är glada är jag glad.'' Hans drömm i livet är att ha en stor bil kollektion med en massor av bilar. Han är alltid trevlig och hjälpsam om han ser att någon behöver hjälp med tex bära något.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo jag kommert att bidra med min roliga personlighet och kommer att kunna skapa roliga senarion för alla på servern. Jag kommer att vara väldigt hjälpsam och jag har tidigare RP experiense från andra RP servrar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man icke endast ska tänka på sig själv och göra så att alla kan bidra och få tex pengar. Inte bara göra så att en själv tjänar på något.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att inte bryta karaktär, att vara bidragande, att ta ansvar och raportera folk som gör korruption och liknande, Man får inte hota och utpressa folk.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare kört liknande rollspel på GTA. Jag har även rollspelat lite på andra spel så jag är ganska bra på rollspela.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget särskillt bara riktigt ivrig att spela Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka