Nekad ekilmis | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ekilmis

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? ekilmis#0001

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Anton Karlsson och är 33 år gammal. Jag växte upp i en liten by med ungefär 500 invånare. mina föräldrar har inte särskilt tid med mig dom hade en massa andra för sig t.ex. pappa va upptagen att lagga bilar i verkstaden och min mamma kände jag knappt efter som hon va ute och reste hela tiden kom ungefär aldrig hem. hon känns som en främling när jag pratar med hon. jag fick istället tillbringa en massa tid med min farbror han va polis och ledig ganska mycket så jag tillbringade tiden hos han mer än hemma hos min pappa. han berättade en massa saker inom polis yrket som vad som kan hände i en biljakt och vad olika laggar står för så en dag när han frågade mig om vad jag vill bli så då sa jag att jag vill bli polis efter allt du lärt mig. Jag vill ansöka till poliskåren eller mekaniker har erfarenhet inom båda yrken då min pappa är mekaniker och min farbror polis har mycket kontakt med min farbror och frågar en massa saker inom polis yrket och han berättar om vad man gör och hur laggarna är vad som är lagligt och inte. Och inom mekaniker yrket så har jag varit med min pappa mycket i verkstaden när min pappa fixar och renoverar bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är ganska aktiv och vill bidra i era server. jag har aldrig haft problem med staffs. jag är ganska seriös. att göra serverns RP nivå roligare och högre RP nivå. Jag kan bidra med bra och spännande händelser och kommer inte vara någon som kommer klaga på scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att om man är i en skottlossning mellan polis och ett gäng och gänget är på väg att vinna men man ska göra så att polisen vinner så kan man rpa på att pistolen eller vapnet har gått sönder eller något att i alla fall så man göra att polisen vinner kanske missar skott istället.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM= random deathmatch betyder att man dödar eller slår en spelare till döds utan anledning. VDM= det betyder att man använder sitt fordon som vapen t.ex kör över något med mening. COPBAIT= det betyder att man försöker få polisens uppmärksamhet genom att så och tutta på dom eller att börna bakom dom eller framför dom. FEARRP= betyder att man ska spela som på riktigt om man har en pistol mott huvudet och inte säga skjut då det skulle man inte gjort IRL man hade varit jätte rädd.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har rollspelat jätte länge på en massa olika servrar och läst mycket inom RP regler. och så har jag spelat gta med mina kompisar låssats rpa

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kan ta bra med kritik och stress och är snäll om det skulle vara något om jag gjort fel ig eller fått en ban och skulle inte sätta mig och börja klaga acceptera det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka