Accepterad Ekenn11 | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eken

Icke Medlem
Meddelanden
735
Reaction score
48
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198900123355/

Ditt Hex-ID: 1100001380516db

Vad är din discord tagg? Eken#2851

Vem var det som bannade dig? Monkril

Hur lång tid var din ban? 29dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Skjuter med jaktvapen på folk

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råka skjuta min vän(olyckshändelse)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner var vid jaktaffären och köpte en varsin jaktsniper. Vi hade jagat sedan innan och visste inte att man kudne ta fram vapnet för dom har gjort en ändring i servern som är att du kan ta fram och skjuta med vapnet när man inte jagar och så var det inte förut. Jag frågade min vän om han kunde låta mig testa skjuta honom i foten för att se hur mycket det skadar. Jag skjuter honom och han dog på 1 sek. Jag blev livrädd och påbörjade hjärt och lungräddning dirket för jag är läkare. Efter jag återupplivar han så ger jag honom bandages för skotskadan och alvedon men så blir jag bannad och ångrar det så mycket och kommer aldrig mer göra något liknande(bryta mot en regel)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och detta kommer inte upprepas och när jag såg min kompis dö så dök det upp en staff över han och jag visste att det var kört och att jag gjorde helt fel och bröt mot en stor lag

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 5 gånger innan men nångra av dom gångerna vår 2020 då jag vart ny på rp och råkat slå ner någon för jag trodde det var som gta och snackat ooc 1 gång men jag kan berätta om dom 3 senaste bannen.


'
DEN FÖRSTA BANNEN=
Jag blev rånad runt 11:50 av en snubbe i en Grön Saab. Då ringde jag ungefär 4-5 pers så spred vi ut oss och leta efter denna saab. Efter ungefär 1 timmes letande så ringer min polare Abdi och säger att han ser en grön saab där man säljer droger. Då väntar Abdi in två till och väljer att åka in och snacka med den gröna Saaben. (Endast snacka, för att få reda på mer info vem det var och om det var rätt person) Sedan blir alla av de rånade när de kör in. Då har jag precis kommit dit så jag gömmer mig vid sidan av vägen lite längre bort och ser hela scenariot. Efter rånet blir de släppta och får åka därifrån, då åker jag ut på vägen och mina polare följer efter. Då ser vi bakom oss att den gröna Saaben kör svin snabbt efter oss medans vi är påväg till vårat gänghus för att ta ut ett varsitt vapen som vi blivit rånade på. Jag och en bil kommer till huset medans den tredje bilen där Abdi och två till satt i åker förbi gängstället så att inte den gröna saaben ska se vart vårat gängställe ligger. Jag och den bilen som var med mig springer snabbt in och hämtar en varsin AK47. När jag kommer ut på vägen igen för att ge honom AK47 och då ser vi den gröna saaben åka snabbt efter våra vänner. Ungefär 2-3 sekunder efter hör vi skottlossning från dit de åkte och eftersom vi vet att alla personer i min polares bil inte har några vapen så fattar vi att det är den gröna saaben som skjutit våra polare. Så jag och min polare åker snabbt efter då hittar vi Abdi ner skjuten vid en orange RS6, efter 1-2 minuter hittar vi den gröna saaben precis bredvid vårat gängställe. Då ser vi dem åka upp till ett litet industri område så vi följer sakta bakom dem så de inte märker. När vi kommer dit så smyger vi fram med AK47 samtidigt som jag ringer en till vän (Alfons) och säger att han ska komma. Vi börjar gå mot ett ställe där vi tror att dem är men sedan hör vi en bildörr stängas bakom oss och då ser vi den gröna saaben åka bort. När saaben närmar sig märker vi att vi måste dra fram våra vapen och avfyra för att undvika att vi själv blir nedskjutna för att skydda mig själv. Vi har bråkat mot detta gäng som satt i bilen tidigare och de hade samma kläder och samma bil. Blev också rånad av en av dem tidigare som hade EXAKT samma kläder som när rånet skedde. Scenariot skedde vid ett ställe som låg på ett avlägset ställe precis utanför staden.

DEN ANDRA BANNEN=
Jag och min vän stod vid en gata och han frågade om jag ville testa hans nya bil han köpte precis. Jag hoppade in i bilen och han tryckte på F och hoppade ur. Jag stannade bilen men precis inann den helt var stannad så går han framför bilen och jag kör på honom. En polis såg detta och gick fram och snackade med mig och jag gjorde allt han sa med sen sa plisen ''vet du vem det är'' och då sa jag ''ja det är min vän'' men samtidigt råkade jag säga att vi snackade discord. Jag ångrar detta jättemycket n och kommer aldrig göra om det.

DEN TREDJE BANNEN=
Jag stod vid marja-lisa bil och skulle köpa bil, sen snackade någon med mig och min kompis skrek och då råkade jag säga ''min vän pratar högt så kan inte höra'' och jag ångrar att jag inte tänkte efter vad jag sa för att jag dampa på min kompis. Sedan blev jag bannad efter 1 sek.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag kunnat gjort annorlunda är att tänka mig för att vapnet faktiskt kanske kn skjuta även fast man inte är på jakt och då testade jag de och man kuden skjuta och då dog min vän. Då kunde jag bara skippa att skjuta honom och helt enkelt gå till jakt och jaga kött att sälja. Den andra saken jag kunnat gjort annorlunda är att säkerställa med mina vänner om man kan skjuta istället för att testa för dom sa efter att dom hade testat innan men på en vägg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut och jag ångrar det!

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top