Accepterad Eke | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eke

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Eke

Vad är ditt discord namn? ekebeke

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Jonas Monhareto han är 27 bast. Hans pappa satt i fängelset hela hans uppväxt och fick knappt aldrig träffa honom vilket gjorde Jonas ledsen. när Jonas fyllde 13 år började han i 7an och då blev han mobbad för han hade sjukdom som gör så han inte blir så fin i ansiktet detta gjorde jonas ledsen. Jonas fick tillslut nog och gick och slog ner dem som mobbade honom. det gjorde så att han inte fick gå kvar på skolan och dem fick flytta. Dem flyttade till Göteborg. Allt va bra tills Jonas fyllde 21 och blev stoppad av polisen när han va påverkad av droger och alkohol detta gjorde så att Jonas åkte in i fängelset i 6 år. Jonas blev mycket deprimerad utav att sitta instängd hela dagarna. Men tillslut så kom Jonas äntligen ut och bestämde sig för en nystart och flyttade han till unive och började plugga till att bli bil mekaniker. Jonas har alltid gillat bilar vilket har hjälpt han mycket när det har varit som svårast.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra en hel del social rp för att det är riktigt kul. Jag kommer att jobba på ett lagligt jobb så att dem är mer aktiva. Jag kommer att göra en hel del roliga scenarion. Jag kommer att reporta alla som lallar eller bryter emot reglerna för att få en så seriös rp som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att alla ska ha kul och inte alltid vinna scenariot man kan också låta dem andra vinna t.ex om man kör ett rån ska man göra så att det är kul för polisen också liksom

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM - Dödar ngn utan anledning VDM - Använder ditt fordon som ett vapen COPBAIT - Du typ kör förbi polisen i 200 för att få dem att åka efter dig FEARRP - Du är inte rädd om ditt liv SUNTFÖRNUFT - Du ska tänka realistiskt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på flertal olika servrar och rpat som alla olika jobb

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju av @Bergman17 , du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka