Inaktuell ejvoin | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ejvoin

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199097528913/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ejvin

Vad är ditt discord namn? MIKE JOHNSON#5346

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rikard Öhlund och är 29 år gammal och i skolan gick det bra i grundskolan tills 7-9, då blev det mer tufft. Och när det hade blivit svårt så började han började skolka osv vilket ledde till att han blev tvungen att gå om 9'an. Så det blev det en stor förändring i livet då hans föräldrar började förlora sina hopp for Tore. Han kände skuldden, när han insåg att hans förläldrar förlorade hopp så började han då att plugga mycket mycket mer och verkligen ta tag i skolan, han skulle fixa allt så att han skulle kunna uppnå mina mål. Sedan efter 9'an så gick han i gymnasium i 3 år och fick bra betyg i mesta ämnen. Nu förtiden så är han mycket ute med tanke på sin fritid. Han brukar gå och vandra i fjällen osv, sedan gillar han att spela dator och vara med vänner. Och han brukar ha som mål med livet att bara ta vara på varenda dag som går för att man vet inte vad som kommer hända i framtiden. Han brukar på sin fritid bara vara med mig själv och ta vara på tiden för att han pluggar så mycket måste han också ibland ta det lugnt på helgerna och när jag inte är ledig så studerar jag till att få en bra utbildning så man kan få ett bra och stabilt jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra bra rp, glädje och skratt till servern. Jag kommer att försöka göra servern så bra som helst och göra den kul för andra nya spelare så att dom får en bra bild av servern. Jag kommer även ta med mig folk till servern så det blir extra kul.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många inne, från vad jag vet så är det roliga och trevliga personer att hänga med, jag bjuder in nya kompisar att spela på den och det känns som en perfekt server.

Hur hittade du Unive? Det är en populär server för det är typ 200 inne.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få andra och en själv o ha kul, att alla kommer vilja fortsätta rp'a hela tiden och att dom kommer vilja fortsätta på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att som jag sa få andra o ha kul, ha roliga scenarion, göra servern så bra jag kan, göra det bästa jag kan och att jag får andra att börja spela på den.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Kommer nog spela mest på denna server och lite på en annan server som några av mina kompisar spela på men denna kommer jag spela på mest, fivem är mitt "main game".

Tillbaka