Egon Stallhage
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198288091542/
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot
Vad är ditt discord namn? Egon#2599
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Egon Stallhage 25, han är en bilfantast men har också andra intressen som ingenjör. Han har precis gått ut högskolan och har ett barn och en fru. Han är väldigt passionerad och gillar sitt jobb. Egon gillar också att vara med vänner och träffa nya folk.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan bidra till ett seriöst roleplay och skapa många roliga skratt. Jag har även kompisar på servern så därför vill jag satsa på att bli medlem.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Dels för att de är en ganska stor svensk server men också att jag gillar roleplay
Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade den
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha det kul och men också bidra med något seriöst och skapa bra scenarion.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha de kul med folk och vänner men också kanske bli något del på servern en dag.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja det är jag.
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot
Vad är ditt discord namn? Egon#2599
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Egon Stallhage 25, han är en bilfantast men har också andra intressen som ingenjör. Han har precis gått ut högskolan och har ett barn och en fru. Han är väldigt passionerad och gillar sitt jobb. Egon gillar också att vara med vänner och träffa nya folk.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan bidra till ett seriöst roleplay och skapa många roliga skratt. Jag har även kompisar på servern så därför vill jag satsa på att bli medlem.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Dels för att de är en ganska stor svensk server men också att jag gillar roleplay
Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade den
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha det kul och men också bidra med något seriöst och skapa bra scenarion.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha de kul med folk och vänner men också kanske bli något del på servern en dag.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja det är jag.