Nekad EGGET | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

• Trådskapare Trådskapare Big smoke v2
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
B

Big smoke v2

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Egil Nygren

Ange ditt födelsedatum 6 Juni 2008

Vad heter du på discord? big smoke #0929

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 17 -
22
Måndag17-21
Tisdag-18-21
Onsdag-19-22
Torsdag 18-22
Fredag-16-00-01
Helger16 -00
Dom här stämmer oftast om jag inte gör nåt med vänner eller familj

Hur länge har du spelat på Unive? Sen Juli 2021 men blev whitelist i agusti

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle se till att folk sköter sig på servern och håller en RP nivå servervakt innebär att man ska RPa som vanligt fast om jag ser nåt dåligt kommer jag använda mig av kick svbann om det behövs för spelare som använder sig av VDM RDM COPBAIT Osv och om jag blir server vakt så kommer jag att hjälpa till på servern inte bara med RP men också hjälpa till i discorden Även om jag skulle bli servervakt så skulle jag bli mer aktiv och somsagt se till att folk sköter sig och håller en bra RP nivå och att folk som inte kan så mycket om rp får en andra chans och om en kille som inte sköter så kommer jag att ta hans id och använda mig av kick/ eller svbann/ och om det var en person som var ny skulle jag hjälpa den personen

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För unive är den Bästa serven som finns och jag vill kunna hjälpa till med att se till att folk sköter sig så där för skulle jag vilja bli det

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna göra unive till en bättre plats genom att både hjälpa folk och se till att folk sköter sig på servern men också kommer jag göra den till en bättre plats för jag kommer bidra med att Alla som är nya till servern kommer få en andra chans om dom gör nåt som man inte får på servern
Men som sagt också hjälpa nya på servern som inte kan så mycket om RP OSV och kommer hjälpa till en hel del i dc men också kommer jag bli mer aktiv om jag blir servervakt och jag kommer bidra med mycket som servervakt på servern
Och jag kommer att se till att folk inte använder sig av VDM RDM OOC COPBAIT och META

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kommer se till att att människor på servern får hjälp och att dom sköter sig också men om jag blir servernvakt kommer jag bli mycket aktiv men också som servervakt så ska jag RPa som vanligt men somsagt om jag ser nåt dåligt elr att nån behöver hjälp och jag kommer använda mig av Kick/ Svbann / Rivavie/ och toggle id /men också jag kommer göra unive till en bättre plats men också kommer det bli väldigt roligt Att kunna hjälpa till på servern och hjälpa människor på servern och jag kommer hjälpa till i servern och jag har ganska bra koll på Reglarna som om folk somsagt använder sig av Blad annat VDM så kommer jag att se till att den personen blir banan osv

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill kunna utveckla Server och kunna hjälpa folk och Kunna se till att folk håller en bra RP nivå på servern och jag ska Rpa som vanligt men också se till att somsagt folk att dom sköter sig men också jag vill kunna RP a som vanligt men om jag ser nåt dåligt somsagt kommer jag hjälpa folk och se till att dom håller en relektiv bra RP nivå på servern och det kommer bli väldigt roligt att bli servervakt också och kunna hjälpa till och känna att jag gör servern till en bättre plats genom att hjälpa folk på servern derför ska jag bli servervakt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag dom jag har lärt mig med tiden är kick/svbann toggle id /revavie Osv men det är dom jag har lärt mig

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja två kommer en gång för vdm men det var en felaktig bann för det var en kille som körde in i mig men sen var det en felaktig bann en Annan gång för halv ooc men det var när jag inte kunde så mycket om RP

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrat av en moderation:
Ps ber om ursäkt om detta var kortfattad men gjorde mitt allra bästa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka