Nekad Efehan | Whitelist ansökning [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Efehan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Efehan

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198144439866/

Vad är ditt namn i verkligheten? Efehan

Vad är ditt discord namn? Sweden001#6383

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2006

Berätta om din karaktär. Min Karaktär är 23 år gammal. Han gillar inte skaffa bråk men han klär ut sig till en ungefär Gangsta man. Han brukar bli ledsen när han gör något fel eller något dåligt händer.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan skaffa bra jobb. Och kan spela om servern är whitelistat och för att det är kul :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag hittar ingen annan bra server (Svensk server) och att den här ser bra ut och ser väldigt kul att spela på.

Hur många timmar har du på FiveM? 50 timmar och 47 min

Hur hittade du Multistaden? Jag sökte i Fivem och hitta den. Började spela på den och hade kul

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har inte blivit bannad i den här servern och ingen annan. LOVAR

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja det göt jag och den heter: Underground street RP

Tycker att du ska utveckla Varför ska just du bli whitelistad?,Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ,Berätta om din karaktär Annars är det Okej!

nekad.
låser & arkiverar

du har haft halva dan/kvällen och natten på dig att utveckla och ser ingen utveckling. om du vill bli whitlistad måste du visa lite engagemang till att bli whitlistad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka