Accepterad eeeeeeeaaszzs | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eeeeeeeaaszzs

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206564823/home

Ditt Hex-ID: 11000014a4903d7

Vad är din discord tagg? njjuah

Vem var det som bannade dig? emneez

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? minns inte mycket för de var över 6 månader sedan ,Jag tror han banna mig för han var rätt trött på att vara kvar på unive och inte dirrekt tänkte efter sitt beslut, han blev bnanad 1 dag efter permanent, jag sa att han gjorde fel och skickade även ett medelande där han säger att han ska begå ett regelbrott. Blir då bannad för utpressning av roller tillbaks och sedan för skjuter som "icke krim" men ja, jag kommer inte göra de igen om ja nu gjorde fel. jag skjöt utan men de var inte mot nån eller så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget, snackade me mina kompisar och dom blir då bannade felaktigt av emnez och skickar en bild till hna och blir sen bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej, mitt fel att jag råka skjuta utan krim men ja, kommer inte göra om de såklart

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har varit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lagt mig i andras ärenden och inte skjuta som icke krim, Sedan följt reglerna till punkt och prick vilket jag kommer göra nu

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte lagt mig i andras ärenden och inte skjuta som icke krim

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka