Nekad Edwino | Beslut Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edwino

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
5
Ditt discord namn: 1Edwino

Ditt Hex-ID: 11000014d6c62b7

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Krim roll

Vem/vilka tog beslutet? @realpaolo23 @LK040 @Enzo

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom jag kanske valde att agera på lite fel sätt och hoppa ut och skjuta när dom pressade min vän framför mig och ifrågasatt vilka vi var. Dock tycker jag att det är lite självfallet att båda vi var ju där för att skjuta varandra eftersom hur många som hellst av dom hade precis skjutigt emot oss och då förstod ja ganska snabbt att att dom inte kom ditt för något freds möte utan för att döda oss.

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom vi precis hade blivit stormade av Lozetas och deras allierade inne på Human Labs och lyckats ta ner alla utom två typ, tvingades vi till sist ta två av deras bilar för att kunna fly från platsen. När vi kom ut från Human Labs blev vi mötta av två personer i Lozetas bilar. Jag kände direkt igen en av dem och visste att han var med i Lozetas. Båda dom två började genast ifrågasätta oss, fråga vilka vi var och dom två lozetas grabbarna pressade in min vän mellan sig med deras bilar.. Jag insåg snabbt att de inte hade några avsikter att låta oss lämna platsen och att de skulle göra allt för att förhindra vår flykt. Jag drog en snabb slutsats och märkte direkt att de inte bara tänkte snacka eller släppa vidare oss. Jag såg en möjlighet att agera eftersom jag var backom båda och valde att skjuta en av dem för att underlätta vår flykt. Jag anser inte att detta var en så kallad "shoot on sight", eftersom de och deras allierade precis hade försökt döda oss inne på Human Labs. Det var uppenbart att deras avsikt inte var fredlig, särskilt när de valde att fysiskt pressa ihop min vän mellan sig. Utifrån min bedömning fanns det ingen chans att de skulle låta oss lämna platsen levande efter allt som hänt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...4cdd5a8fa5fa81e8f70ac594570fc41ced1f96830423&

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka