Nekad Edwino | Beslut Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edwino

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
5
Ditt discord namn: 1edwino

Ditt Hex-ID: 11000014d6c62b7

Vad för typ av beslut gäller det? Alla roller i Unive. Krim roll, Medlem osv.

Vem/vilka tog beslutet? Hapyxz & COL

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom jag droppade mitt vapen.

Hur är beslutet felaktigt? Jag droppade vapnet vilket är fel men jag tar upp det direkt eftersom jag vet att man ej får göra det. Jag ångrar alltså min handling direkt och tar upp vapnet direkt och har det i mitt inventory som dem hädanefter lootar ifrån mig som ett helt vanligt scenario och scenariot fortsätter som vanligt. Jag rättar till mitt fel direkt alltså då påverkar det ingenting av det jag gjorde. Det blir ingen Bugabuse eller PWG eftersom jag fixar tillbaka vapnet och scenariot fortsätter som vanligt. Bannen kan jag acceptera eftersom jag gjorde som jag gjort men att dra in alla mina roller kanske är lite överdrivet eftersom jag inte påverkade scenariot och dom fick vapnet ändå eftersom jag ångrade min handling och tog upp den innan jag gick ur den dära inventory saken efter man droppat saker. En sak jag aldrig fick säga var också att dom campade kroppar med en helikopter vilket också är lite fel att göra efter en skottlossning och ändå får bara jag åtgärder för detta.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Värkade som att COL har log bevisen från händelsen men han bad mig göra en överklagan ändå. Har ej tillgång till loggsen för att visa men de löser ni.

Här är viden på händelsen: https://medal.tv/sv/games/gta-v/cli...M62PJgpopL2i?invite=cr-MSxMSWYsMjUxMzEzMDIxLA

Som sagt man ser ju inte att jag plockar upp vapnet igen men antar att det finns i logsen

Vill inte att COL eller Hapyxz tar den här överklagan vill hellre att någon högre uppsatt gör det, då det värkar som att varken COL eller Hapyxz läser igenom dom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka