Accepterad Edwin Svenne | Ban överklagan [Savox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edwin Svenne

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122564660/

Ditt Hex-ID: 110000145474634

Vad är din discord tagg? ADAMMMM #6847

Vem var det som bannade dig? Olof

Hur lång tid var din ban? Parmanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogar pratar ooc ic du och scaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var fattig och jag ville så gärna ha en rs6a så jag scammade en person på den efter det så spawna jag vid sandy.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid den där bil affären vet ej vad den heter sedan försökte jag och en annan person komma in i affären, personen hade rastaflätor och han sa att han hette Mehmet Snoppschack. Men som sagt var det låst för oss men vi försökta fortfarande att komma sen så försvann mina byxor och jag försökte få på mig dem men det funkade inte sen blev jag bannad parmanent.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har insätt att det är mitt fel och jag förstår varför jag har blivit bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min polare sa att vi skulle köra runt lite då jag satt som passagerare sedan stannade han upp vid nyckelsmeden och frågade en kille om skjuts till en mobilaffär sedan hoppade personen in och jag blev bannad för streamsnipe. Jag tog upp det med Philip och han unbanna mig eftersom att jag var passagerare och jag visste inte heller att det var en streamer och att jag hade bara spelat en dag på servern. idag är det min andra dag på sservern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället kämpat för att få pengarna till en rs6a och sedan köpt den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska hålla på att scamma eller combatlogga. Som sagt har jag spelat bara två dagar på servern.

Har du läst våra regler? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka