Nekad edwin.christiansson@gmail | Medlem ansökning [Musab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? EdwinC

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 1990

Berätta om din karaktär. Tim Duki är 34 år gammal. Han är lite blyg men samtidigt gillar han roliga utmaningar. Tim har inte så bra ekonomi då han haft en jobbig o fattig uppväxt. Tim hade iallfall en väldigt knackig uppväxt. Tim och Linus var bästa kompisar och gjorde allt tillsammans, tills för 2 månader sen , när Linus avled i ett gängkrig. Tim har alltid varit tveksam till den kriminella miljön, men nu när både hans vän och sin pappa har har blivit mördats, har han fått andra tankar i hjärnan. Tims mörkare väg i livet, den kriminella vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig rp som kommer leda till bra scenarion. Jag har rpat både polis och kriminell.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltig vinner. Ibland måste man förlora.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? powergaming: innebär att man inte rpar på skador efter en bil krock till exempel Rdm: random death match innebär att man dödar någon utan anledning Vdm: när man använder sitt fordon som ett vapen metagaming: det är när man tex sitter i discord under rpn och pratar ooc för att tex vinna ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, jag har inte spelat rp innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Skriv mer och utveckla på frågan (Berätta om din karaktär) samt utveckla svaren på frågan (Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka