Accepterad edon | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edon

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128081438/edit/miniprofile

Ditt Hex-ID: 1100001459b741e

Vad är din discord tagg? 06edon#3490

Vem var det som bannade dig? Simon.O.

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 3 timmar 22 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står för sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde banna mig för sunt förnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina två kompisar vilde tjäna pengar för vi behövde så vi tänkte gå och sälja lite knarket. men det gick inte så bra med det för vi försökte fyra gånger till för att få sälj på dem. Men så tänkte min kompis att vi testar råna nån ok jag och en till kompis gick med på det. så när letar efter nån att råna så hittar vi en person efter 20 min. de ledde till att vi började prata med honom lite och kollade med hur han mår. Och då säger min kompis vi drar upp knivarna och försöker råna honom men vi misslyckades. så han åkte i väg med sin gula Bmw Och när han är borta så kommer hans kompis efter 20 min. Och säger att varför rånade ni min kompis sedan när han sa det så agerade min kompis som körde väldigt arg. Sa att vi jagar han och rånar han så när vi åker efter då gasar han andra som vi skulle råna jätte fort då min kompis bil hinner inte i samma hastighet. Han som vi skulle råna håller på att leka med oss med bilen för att den va snabb så min kompis blev ännu argare än han va innan. Sen när den personen vi skulle råna stannade bilen framför oss då sa min kompis nu har jag chansen att skjuta honom och det gjorde han och lyckades träffa honom i huvudet. Men de vapnet han sköt med va ett jaktvapen de ledde till att den personen vi skulle råna gick till report. Och de ledde till att min andra kompis blev bannad för powergamin för att han körde och krockade som att inget hade hänt. Och min andra kompis blev bannad för rdm att han dödade han utan en anledning. Förstår det sen efter 5 min så får jag en ban på sunt förnuft. Den anledningen till att jag fick sunt förnuft fattade inte jag. Och hade inte den anledningen till att bli bannad av sunt förnuft efter som att jag blev bannad efter min kompis typ på 5 min. Det är svårt att få den bannen på just 5 min.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att de va en felaktig ban på mig men inte för mina vänner för den person som gick till report såg väl tydligt att dem två bröt regeln. Och vill ej va oförskämd för mina kompis inte alls utan det är så jag tycker. Tillbaka till den här sunt förnuft de va att i de sammanhanget så borde det inte va en ban på sunt förnuft utan något annat i alla fall.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. av alla mina tidigare bans så gör jag alltid att läsa reglerna noga om och om igen tills jag fattar dem. innan jag börja spela.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet faktiskt inte för jag tycker att de va ett felaktigt ban. som gjorde att jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag tar alltid lärdom av mina bans genom att inte göra om dem.

Har du läst våra regler? Ja
 
försökte att utveckla så mycket jag kan men sen när jag försökte för många gånger så gick det inte mer. Och testade göra det på något annat sätt men det gick inte heller. Så gjorde allt jag kunde för att förklara situationen här. Mvh Edon multistaden är bäst.:Orgingal:
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top