- Meddelanden
- 128
- Reaction score
- 26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128081438/edit/miniprofile
Ditt Hex-ID: 1100001459b741e
Vad är din discord tagg? 06edon#3490
Vem var det som bannade dig? MORKIL
Hur lång tid var din ban? 6 dagar 7 timmar 4 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står grov powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för grov powergaming
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag åkte med min kompis och vi hade två bilar att åka i för vi skulle hämta några grejer för att göra kokainet. Och de vill säga när vi är fram vid en brygga så tar man upp grejerna med muskel e. sen när du har gjort det så står det att man ska lämna över grejerna till labbet. Och när vi är på väg ditt så kommer det en bil i full fart som mig typ 200 km/h. och de gjorde att vi krockade mot varandra och dem som passerande som satt i andra bilen dog av att vi krockade och de hade inget bälte på sig. Sen när dem låg på marken så frågade jag inte hur det gick utan försatte att köra längre fram medans min bil börjar rycka. efter den krokningen jag gjorde. ringde jag meckonomen och sa att jag är vid Ikea behöver lie hjälp med bilen om det går bra. Då kom meckonomen. till Ikea de va där min bil stannade Och sen kommer min kompis också och han behövde också laga sin bil de gjorde att jag fick betala för honom och mig det innebär att blev samman lagt 40 tusen på faktura sen när jag betalar det. Så kommer polisen Och frågade bara hur det gick då sa jag att det går bra det är bra att min bil gick sönder när jag åkte. Då sa han ok du förstår jag men sen sa han när sånt här händer försök att flytta fordonet på sidan av motor vägen så att det inte händer några olyckor på motorvägen. då svarade jag ok det gör jag med en gång. Och de gjorde jag. sen när mekonomen va klar så var det bara att fortsätta köra. Men de felet jag när jag körde de va att jag körde offroad med min bil. de ledde till powergaming och förstår det helt och hållet.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va jag som gjorde fel för att jag körde offroad. Och förstår att det ledde till en powergaming. och ni gör rätt att bannan mig för det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tog lärdom av mina tidigare bans genom att inte gör om samma ban men de lyckades bli olika ban som jag har gjort. Och de ledde till att jag läste verkligen noga på reglerna. Och kommer ej att hända igen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha gjort annorlunda genom att. Inte köra offroad med min bil.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen. Och kommer ej att upprepas som sagt. Mvh Edon
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001459b741e
Vad är din discord tagg? 06edon#3490
Vem var det som bannade dig? MORKIL
Hur lång tid var din ban? 6 dagar 7 timmar 4 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står grov powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för grov powergaming
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag åkte med min kompis och vi hade två bilar att åka i för vi skulle hämta några grejer för att göra kokainet. Och de vill säga när vi är fram vid en brygga så tar man upp grejerna med muskel e. sen när du har gjort det så står det att man ska lämna över grejerna till labbet. Och när vi är på väg ditt så kommer det en bil i full fart som mig typ 200 km/h. och de gjorde att vi krockade mot varandra och dem som passerande som satt i andra bilen dog av att vi krockade och de hade inget bälte på sig. Sen när dem låg på marken så frågade jag inte hur det gick utan försatte att köra längre fram medans min bil börjar rycka. efter den krokningen jag gjorde. ringde jag meckonomen och sa att jag är vid Ikea behöver lie hjälp med bilen om det går bra. Då kom meckonomen. till Ikea de va där min bil stannade Och sen kommer min kompis också och han behövde också laga sin bil de gjorde att jag fick betala för honom och mig det innebär att blev samman lagt 40 tusen på faktura sen när jag betalar det. Så kommer polisen Och frågade bara hur det gick då sa jag att det går bra det är bra att min bil gick sönder när jag åkte. Då sa han ok du förstår jag men sen sa han när sånt här händer försök att flytta fordonet på sidan av motor vägen så att det inte händer några olyckor på motorvägen. då svarade jag ok det gör jag med en gång. Och de gjorde jag. sen när mekonomen va klar så var det bara att fortsätta köra. Men de felet jag när jag körde de va att jag körde offroad med min bil. de ledde till powergaming och förstår det helt och hållet.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va jag som gjorde fel för att jag körde offroad. Och förstår att det ledde till en powergaming. och ni gör rätt att bannan mig för det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tog lärdom av mina tidigare bans genom att inte gör om samma ban men de lyckades bli olika ban som jag har gjort. Och de ledde till att jag läste verkligen noga på reglerna. Och kommer ej att hända igen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha gjort annorlunda genom att. Inte köra offroad med min bil.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen. Och kommer ej att upprepas som sagt. Mvh Edon
Har du läst våra regler? Ja
Senast ändrad: