Nekad edesdedes | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edesdedes

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin hernandez (åström)

Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2005

Vad heter du på discord? hernandez#4690

Mellan vilka tider kan du oftast spela? efter skolan varje dag och helger under nätter så när jag har tid vilket iaf är varje dag typ.

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär ett halvår

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Skulle ta ett större ansvar som spelare och säga till ooc när det blir fel vid större fel kalla högre uppsatta annars utöver det hade jag hållt min vanliga höga rp nivå samt kolla lite extra på vad folk säger i sin rp

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? eftersom det är bästa och största servern samt det är här jag spelar här.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Eftersom jag är krim hade jag kunnat hjälpa till att förbättra scenarion i den kriminella delen av servern samt kommer vara mycket på piren där rp´n tenderar att vara ganska låg så där kan det bli lite bättre.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag kommer kunna spela rätt så mycket och kommer vara mycket på den kriminella rpn samt jag är med i gäng så då kan jag ha mer koll på vilka gäng som har högre/lägre rp kan därifrån informera högra uppsatta.

Varför vill du bli servervakt? Otroligt skönt att ha rollen ifall man mid scenario skulle bli dödad pga missklick slipper man störa admis, trainees osv och det gör scenarion allmänt smidigare och bättre.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? har relativt bra koll.

Är du whitelistad på serven? ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja det är 3 ggr. 2ggr en timmes ban för jag glömt ta av skottsäkerväst på torget den andra är för jag körde snabbt inne i stan. Sen så sa fråga jag efter skostorlek när jag var ny och fick en dagsbann för halv ooc det vart korrekt men länge sedan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka