Nekad Eddy | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddy

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Eddyan08/

Ditt Hex-ID: 11000013fa9019a

Vad är din discord tagg? Zlakto#8251

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för (Grov vdm Akam Vill du överklaga din avstängning gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har absolut ingen aning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så här var det jag öppnade Unive på morgonen och började spela sen ca vid 14:00 så stängde jag av för att ta något att äta. Sen gick tiden och så var klockan 17:00 och då skulle jag på träning så då gick jag på min träning sen när jag kom tillbacka så åt jag mat sen nu så gick jag in på sörvern och så var jag permanent bannad och jag gjorde inget specielt innan jag stängde av vid 14:00 jag var bara på piren och chillade med min bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror det kan vara en felaktig ban för att det enda jag gjorde var att jag var på piren och chillade helt enkelt, och jag stängde ner spelet själv senaste gången jag spela så jag blev lixom inte utkickad ur spelet, så då har jag fått bannen medans jag inte spelat, så därför tror jag det är en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Av mina tidigare bans så var jag rätt så ny till Rp och jag kunde lixom inte grejen så bra men nu kan jag reglorna utan till och bryter inte mot dom för jag vet att man får konsekvenser då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tror inte det eftersom jag tror det är en felaktig ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, för att jag förmodligen blivit felaktigt bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka