Accepterad EddieTheLoaf | Medlem ansökning[Bodgein]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EddieTheLoaf

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/eddieissofuckingcool/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? eddie#9876

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Karlsson. Han är en man som är i 20 års åldern och han har bott i staden i runt två månader nu. Hans uppväxt var lite tuff, han blev ofta retad i skolan och han var för rädd för att slå tillbaks. Den värsta mobbaren av alla hette Gösta. Han kunde göra allt från att ge Anders en smäll på käften till att bränna upp alla hans böcker bara för att han tyckte att det var kul, vilket gjorde Anders ledsen. Han hade det också lite tuff hemma, med en pappa som var alkoholist och en mamma som var deprimerad. Det hände ofta att hans pappa tog ut sin ilska på Anders och då slog han honom hårt. Ofta kom han till skolan med stora sår. När Anders var bara 11 år avled hans pappa för att han var med i ett slagsmål på en bar och då flyttade hans mamma och han till Jönköping där Anders skulle träffa sin kompis som han än hänger med idag; Bert Jansson. Därifrån gick allt bara bra för Anders. Anders och Bert var de typiska busungarna och de har båda alltid haft ett stort intresse för bil och mc och de växte upp tillsammans.
I de två månaderna som Anders bott i staden så har han lyckats få jobb på Ulla-Karins, men det rök ju såklart efter Ulla-Karins gick i konkurs. Han har även samlat på sig en riktigt fin samling med bilar och motorcyklar. Han har åkt runt mycket i staden med sin kompis Bert och han har även lärt känna en hel del människor. Just nu vill Anders utbilda sig till sjukvårdare i stadens sjukhus.
Anders som person är ändå ganska trevlig. Han bemöter de människor som han träffar väl och han har respekt för alla. Han kan dock bli lite irriterad om folk inte beter sig som de ska.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive eftersom jag vet att jag kan bidra med bra rp och att hjälpa communityn att växa. Jag har också varit medlem här förut och jag vill gärna bli det igen. Jag är en bra RPare och jag försöker mitt bästa att följa alla regler.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir intresserad av Unive eftersom det är i princip den enda stora och bra svenska RP servern på FiveM. Den har också väldigt bra RP och jag skulle säga att alla i servern tar RP:n seriöst och ingen är OOC.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att söka på "swe" eller "sweden" (kommer inte riktigt ihåg) i sökbaren på FiveM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med min rp är att visa folk att rp är kul och att själv bli bättre på rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå i Unive är att vara en bra medlem och att göra min rp bättre.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka