Accepterad eddieboy | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eddieboy

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? Karlsson_eddie

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 1999

Berätta om din karaktär. Amadeus Stark, 24 år gammal. Amadeus är uppväxt i Växjö med sin mamma och pappa samt lillebror. Amadeus har ett stort intresse för fordon och brukar meka på fritiden tillsammans med sina vänner i ett garage. Utifrån hans intressen har han blivit uppväxt i ett fel umgäng som höll på med busigheter redan som små och har blivit till tygre i äldre dagar. Amadeus är lite som ett ADHD barn och pratar som fan och har en jävligt bra humor. Han har alltid haft en bra relation med sin mor och därmed har han en stor respekt för kvinnor, hans bästavän är en därmed också en tjej och bor i staden sen ett långt tag tillbaka. Amadeus framtidsplaner i Unive staden är att få ett medborgarskap och därmed efteråt börja jobba med bilar och få en stabil inkomst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig och unik rollspel nivå, med många roliga scenario. En respektfull och seriös rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man väljer vilka scenario man ska vinna och vilka scenarion motpartnen ska vinna så att det blir givande och roligt RP för alla iblandade

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? copbait=försöka få polisens uppmärksamhet, fearrp=värna om ditt liv, rdm=använda våld utan rimlig anlending

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är ny med att rpa och ser framemot att lära mig mer om rp och utvecklas.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det va nog allt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka