Accepterad edde1000 | Ban Överklagan [Nekkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lasslo.

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198080362079/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Q1

Vem var det som bannade dig? nekkan943

Bild på banmeddelande: IMG_2866.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja efterssom de trodde att jag buggade den men det var inte så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja, jag var inne på marja för att jag skulle tetsa importer och när jag hittade en så ville jag testa tophastigheten och då trodde jag att man fick göra så efterssom det var en kille som sa det men man kanske inte inte ska lita på han men han sa det som om han hade pratat med en staff och jag vet inte hans namn tyvär men jag kan säga såhär att om jag visste att man verkligen inte fick det så hade jag självklart inte gjort det men nu trodde jag att man fick typ bara köra ut på en motorväg och testa för det blir inte samma sak på flygplatsen. så jag tycker såhär att vi kan stryka ett stort sträck över detta och att detta inte kommer att ske igen och jag har typ missat den reglen ärliget men jag ska också vara hjälpsam med att hålla koll på folk som gör det så aa tack. och sen på banbeviset står det bugade importer för att köra me dem typ och det var verkligen inte syftet tro mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså ja tycker det för jag sa till nekkan att jag inte visste och att detta aldrig skulle hända igen och om jag kan ta spawnmenu och sen låter vi det vara emd en varning efterssom jag inte visste om det så bra men nej jag fick inte ens försvara mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. eeh, ja de var typ när jag var icke medlem asså jag kan säga att jag är en skötsam spelare men detta var kanske lite alltså bannen nu drygt då han sa till mig för ett tag sedan att man fick göra det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att kanske ta reda på allt så detta inte hände men nu gjorde jag inte det och det ber jag om förlåtelse om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska göra sånt man inte får för då får man skylla sig själv och ta det. Men i vissa samanhang kan man väl va lite snäll och ge en varning tycker jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Tillbaka