- Meddelanden
- 143
- Reaction score
- 3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199009728111/
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin
Vad är ditt discord namn? Edvin07#6581
Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin, han är 21 år gammal. Han är föd i stan. Hans pappa var en mycket sjuk under hela Edvins uppväxt medans hans mamma var den ända som jobbade, Edvin hade det tufft hemma och i skolan för han fick inget stöd hemifrån han hamlade snabbt i fel spår han började sälja droger och han fick in mycket cash av det försäljningen så att allt kunde rulla runt hemma han gick dock ut skolan med helt godkända betyg där efter så gick han vidare till gymnasiet för att Edvins mamma vill verkligen det. det var det bästa som hade händ Edvin han började gilla skolan och hans pappa blev frisk allt blev bättre och han fortsatte sin utbildning till att bli bil mekaniker. Edvin fasande snabbt inom bil områden Och så såg han ett program som hette "Vägarnas hjältar" han vill bli bil mekaniker hos Merkonomen, han vill det för att han gillade bilar och han älskar se folk glada. Sedan des så har han pluggat mycket om bli motorer.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att Edvin kan och vill bidra till en bättre, roligare och seriösare rp, jag vill samtidigt utveckla min rp ännu mera. Jag är en kreativ person som vill vara med i många scenarion och vill allmänt skapa en bättre miljö för alla som rp:ar. Jag kommer även bidra med att vara en allmänt skön och trevlig person.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Antalet spelare som är online på servern, visar att servern värkar vara väldigt seriös och för att alla som är inne är så sköna bara allmänt bara bra vibbar.
Hur hittade du Unive? Min kompis tipsa mig om servern och sedan des så har jag fastnat för den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Edvins mål med mitt rollspelande är att utveckla mitt rp:ande så mycket som möjligt. han vill bli en ännu bättre och roligare rp:are och göra så att alla i min närhet ska ha det kul när dem rp:ar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är helt enkelt att sprida glädje och han vill gärna också börja jobba hos Mekonomen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, jag kör bara på univie.
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin
Vad är ditt discord namn? Edvin07#6581
Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin, han är 21 år gammal. Han är föd i stan. Hans pappa var en mycket sjuk under hela Edvins uppväxt medans hans mamma var den ända som jobbade, Edvin hade det tufft hemma och i skolan för han fick inget stöd hemifrån han hamlade snabbt i fel spår han började sälja droger och han fick in mycket cash av det försäljningen så att allt kunde rulla runt hemma han gick dock ut skolan med helt godkända betyg där efter så gick han vidare till gymnasiet för att Edvins mamma vill verkligen det. det var det bästa som hade händ Edvin han började gilla skolan och hans pappa blev frisk allt blev bättre och han fortsatte sin utbildning till att bli bil mekaniker. Edvin fasande snabbt inom bil områden Och så såg han ett program som hette "Vägarnas hjältar" han vill bli bil mekaniker hos Merkonomen, han vill det för att han gillade bilar och han älskar se folk glada. Sedan des så har han pluggat mycket om bli motorer.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att Edvin kan och vill bidra till en bättre, roligare och seriösare rp, jag vill samtidigt utveckla min rp ännu mera. Jag är en kreativ person som vill vara med i många scenarion och vill allmänt skapa en bättre miljö för alla som rp:ar. Jag kommer även bidra med att vara en allmänt skön och trevlig person.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Antalet spelare som är online på servern, visar att servern värkar vara väldigt seriös och för att alla som är inne är så sköna bara allmänt bara bra vibbar.
Hur hittade du Unive? Min kompis tipsa mig om servern och sedan des så har jag fastnat för den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Edvins mål med mitt rollspelande är att utveckla mitt rp:ande så mycket som möjligt. han vill bli en ännu bättre och roligare rp:are och göra så att alla i min närhet ska ha det kul när dem rp:ar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är helt enkelt att sprida glädje och han vill gärna också börja jobba hos Mekonomen
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, jag kör bara på univie.