Accepterad edde? | Medlem ansökning [troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde?

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edward

Vad är ditt discord namn? edde. kopiera

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Erik Persson. Han har en fader Som heter Örjan men i förlossningen så dog hans moder och han lärde aldrig känna henne. Erik har haft en tuff uppväxt med sin ensamstående fader Örjan. Örjan behövde ta med Erik nästan över allt och kämpade hårt över 12 timmar om dygnet för att ha råd att överleva. Efter Erik har växt upp så börjar han tänka efter vad han ska bli i livet. Han har haft det fattigt och har växt upp i slummen det blir tillslut att han kommer in i den kriminella världen men då lämnade fadern honom. Fadern blev så ledsen och arg att all den ilskan ledde till att han startade upp en egen Mafia som är framgångsrik idag och ända sen han fick se hans fader på nyheterna så har han letat efter honom och tillslut hittat honom. efter ha varit med han så skapar dom en bra koppling och Erik mår bättre än någonsin. emil Är originellt från norrland men har då nu flyttat Till unive vart det nu än ligger:).

skrvit på google docs

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra scenarion. Jag kommer att spela seriöst samt att jag är en välidgt social rpare vilket alltid behövs.
gillar att vara polis så mer polis rp eller krim rp gillar att rpa har hög rp nivå och har spelet på många olika servrar innan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man rp:ar som att det är verkligt liv och även ifall man inte vinner scenariot1. Det betyder att man ger alla personer samma möjligheter, t.ex. om man blir jagad av en polis och blir trött så att hen fångar en1. Andra personer kan också vinna scenariot, inte bara en själv2.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man rp:ar som att det är verkligt liv och även ifall man inte vinner scenariot1. Det betyder att man ger alla personer samma möjligheter, t.ex. om man blir jagad av en polis och blir trött så att hen fångar en1. Andra personer kan också vinna scenariot, inte bara en själv2.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag har spelat från 2017

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej har ett privat liv

Vidare till muntlig intervju, 48 timmar har du på ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka