Accepterad Edd12e | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edd12e

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? .edd12e

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Paul Walker 23år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? driven, hård, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Paul är 23 år och har alltid varit intresserad i bilar. Sen han var liten har han varit tillsammans med sin far i garaget och mekat med bilar och andra fordon. I flera år lärdom av Pauls farsa så valde han bilar som inriktning som linje. Där han fick lära sig mer om bilar och fordon. Efter studenten så började han jobba på Mekonomen som mekaniker och arbetare med bilar. Senare köpte han sin första bil en Nissan Skyline som han var väldigt lycklig över. Eftersom han visste mycket om fordon så satte han på turbo i bilen och pimpade den mycket. Något år senare var Paul med i en bilolycka som skulle förändra hans liv. Han fick flyga helikopter till Unives Univeritetsjukhus där hans nya äventyr skulle börja.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och även rolig RP där jag skapar många roliga scenarios. Jag kommer bidra med den erfarenhet som jag har inom FiveM och även detta roliga humöret som jag har inom RP även.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas om man tex är i ett scenario så ska man tänka på mot partnern i scenariot att göra det rättvist för båda och inte alltid låta dig själv vinna tex ett snutjag så kan du göra det så roligt som möjligt och låta polisen få en chans att ta fast dig istället för att köra från de.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej men jag hade tröttnat lite på RP och då skrev jag in en annan server i bion vilket var dumt misstag och vilket ledde till ban från Unives Discord.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming - Man rpar på skador om man tex krockar med en bil. Suntförnuft - Man tänker logiskt tänkande vad man skulle kunna göra IRL och inte.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det är lungt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka