Nekad EASEWASw | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EASEWASw

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Vad är ditt discord namn? eliasm2000

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2007

Berätta om din karaktär. Elias 16 år När det kommer till min karaktär, så är jag en person som är engagerad i att skapa intressanta och dynamiska rollspelssituationer. Jag föredrar att spela karaktärer med djup och komplexitet, vilket ger mig möjlighet att utforska olika aspekter av rollspel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? serverns RP kan jag bidra med kreativitet, flexibilitet och en vilja att samarbeta med andra spelare för att skapa engagerande berättelser och situationer. Jag är också öppen för att utforska olika teman och plottrådar för att berika spelupplevelsen för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tt jag är öppen för att låta min karaktär möta utmaningar och motgångar som är nödvändiga för att driva berättelsen framåt och skapa spänning och drama. Det handlar om att vara flexibel och inte vara rädd för att låta min karaktär hamna i svåra situationer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? random deathmatch suntförnuft powergaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka