Nekad eadolfsson | Medlem ansökning [bampus] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eadolfsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? eadolfsson

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Micke Larsson och han ska va 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kriminell, inga gränser. snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hade ganska dålig bakgrund med mycke bus och en del droger. han va tvungen att flytta till en annan stad för att starta om på nytt. Han flyttade, i början gick de bra tills en av hans polare flyttade till samma stad. micke började ta droger och åkte in för grovt narkotika brott. När han kom ut från kåken så bestämmde han sig för att flytta en gång till och här är micke nu. mickes framtids planer är att fixa ett bra jobb med bra lön. skaffa en fin bil och en familj. de återstår att se om han lykas med sina uppdrag

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig rp för mig och för andra. Jag kommer bidra med att folk kommer få en roligt bild av spelarna på eran server. jag kommer alltid vara trevlig och hjälpsam för att de ska skapa en bra bild av unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte bara tänka på sig själv utan att man ska tänka på motpartens sida för att de ska bli en så bra rp som möjligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag fick flygis för mcop bait men de va av mistag och jag lärde mig att de jag gjorde inte var okej även fast att de inte var med meningen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm de är att man dödar någon utan anledning. vdm att man använder sitt fordon som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget jag kommer på

Nekad
Anledning: Lite i logs börja rollspela 2-3 veckor så gör vi en ny bedömning. Detta betyder inte att vi godkänner dig då!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka