Accepterad dvra | Medlem ansökning [Xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr.

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? filterbass

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2007

Berätta om din karaktär. Benym Holgersson, född år 1992. Benym växte upp i en liten stad på landsbygden och har alltid haft ett starkt band till naturen. Han har alltid varit äventyrslysten och har rest till många olika platser runt om i världen för att utforska olika kulturer och miljöer. Han har en examen i miljövetenskap och arbetar som naturguide och miljöaktivist. Benym har mycket passion och energi för hans intressen (främst pengar och kläder) om Benym får en chans om något som närmar hans intresse, så kommer han alltid ta den chansen. Benym älskar risker fast borde kanske tänka mera om saker innan han gör det eftersom han bestämde sig för att köpa aktier och förlorade hela hans sparkonto, så nu har han flyttat till staden och jobbar hos DHL för att försöka starta sitt egna klädföretag. Benym är starkt tillägnad för en god känsla och har en limiterad vängrupp pga detta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Självklart! Jag vet att min karaktär kan bidra med en stark arbetsmoral och en förmåga att lösa problem under pressade situationer till serverns RP. Han är en bra lagspelare och kommer alltid att göra sitt bästa för att hjälpa till och stötta sina medspelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att kunna spela för motpartens vinst innebär att man är villig att kompromissa och fokusera på att skapa en intressant och givande handling för alla inblandade. Det handlar om att vara flexibel och öppen för att låta andra spelare ta ledningen och forma berättelsen på ett sätt som gynnar alla. Det kan vara en utmaning, men det kan också leda till fantastiska och oväntade resultat i spelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes! det vanliga som RDM (som står för random death match) är när man dödar en för ingen anledning eller för att störa andras upplevelser, VDM (Vehicle death match) är liknande fast man använder ett fordon istället för vapen med avsikt att döda andra och förstöra för andra, FearRP är en av mina favorit regler och viktigast tycker jag för att göra RP'ett spännande och kul, men FearRP är när man är försiktig med sin karaktärs liv, och kan visa inlevelse som att man är rädd, eller arg osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har över 300+ timmar av roleplay över 3 år av spelande på massor av olika serverar här och där

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Mitt steam namn är dvra, inte filterbass. Den första som kommer upp är mitt steam konto och den andra

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka