Accepterad dvra | Medlem ansökning [Xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr.

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? filterbass

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2007

Berätta om din karaktär. Benym Holgersson, född år 1992. Benym växte upp i en liten stad på landsbygden och har alltid haft ett starkt band till naturen. Han har alltid varit äventyrslysten och har rest till många olika platser runt om i världen för att utforska olika kulturer och miljöer. Han har en examen i miljövetenskap och arbetar som naturguide och miljöaktivist. Benym har mycket passion och energi för hans intressen (främst pengar och kläder) om Benym får en chans om något som närmar hans intresse, så kommer han alltid ta den chansen. Benym älskar risker fast borde kanske tänka mera om saker innan han gör det eftersom han bestämde sig för att köpa aktier och förlorade hela hans sparkonto, så nu har han flyttat till staden och jobbar hos DHL för att försöka starta sitt egna klädföretag. Benym är starkt tillägnad för en god känsla och har en limiterad vängrupp pga detta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Självklart! Jag vet att min karaktär kan bidra med en stark arbetsmoral och en förmåga att lösa problem under pressade situationer till serverns RP. Han är en bra lagspelare och kommer alltid att göra sitt bästa för att hjälpa till och stötta sina medspelare.