Nekad Dusse12 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Durre

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? <Kalifas advokatbyrå>.

Vad heter du IRL? Dennis.

Vad heter du på discord? Dusssse#1140

Hur gammal är du? 12 år men skulle kunna ta ett stort ansvar som chef.

Hur många timmar har du på Fivem? 250 h.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag har själv jobbat på polisen under patrullerna tog man många brottslingar och såklart skulle vi ha ett förhör och då har dom flesta velat ha advokat och det har alltid varit dåligt med det så jag vill ta ett stort steg och visa en bra sida av kalifas advokatbyrå och visa att vi också kan och vill bli något. Sedan måste vi komma igång med att vi svarar i mobil så vi gör det lättare för poliserna och brottslingen med stöd. Sammanfattat vill jag styra upp advokatbyrån få in nya friska personer som vill rädda det här, men sammtidigt bilda en bra grupp och ett team som jobbar för varandra och visa att vi också kan hjälpa sammhället behov.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som polis sjukvårdare och högtuppsat på securitas så är bra på att kunna diskutera och få en klar bild för personen.. Jag är trevlig och vill bara det bästa mot personen.

Berskiv din karaktär? Min käraktar är 54 och är från thailand och har goda kunskaper om sverige så han kan bra med svenska och om sverige så alla förstår mig som vilken svensk som helst. Min barndom var fattig men ändå bra blev aldrig slagen och hade en släkt som ville göra det bästa för alla och fast det inte fanns mycket vi kunde göra hade vi ändå kul jag har alltid haft intresse för pengar och hur du kan få snabba pengar och jag ville bli något som man kunde visa upp att man var bra på och att det var seriöst. Så min bardom var oftast bra jag flyttade från thailand när jag var 5 år så jag har blivit uppväxt här i sverige kan man säga.

Hur ofta kommer du vara inne? på veckodagar=cirka 6h.

På helger=14h.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart jag har hittat hit för en anledning för jag trivs här.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara unive.

Har du läst våra Regler? Ja noga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka