Nekad Dusse12 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Durre

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Dennis

Vad heter du på discord? Dusssse#1140

Hur gammal är du? 08 alltså 13 men får kalla mig själv ganska mogen i rp händelser och utanför.

Hur många timmar har du på Fivem? 400h samt bra rp.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill visa vad jag går för men också vara trevlig men en riktig köpman. Jag har bra erfarenhet om jobbetat het har som både mekaniker inom båtar. Samt tycker jag att båtbolaget måste ha mer förstarkning och så har jag hela garage fullt med båtar jag är alltså. Båtbolaget kan gå i konkurs när som helst dom har inte öppet ofta eller så båtbolaget skulle behöva mig vill inte va en diva men sanningen svider. Vill kunna ge mer i samhället chansen till ett härligt båtliv och att dom kan då då få testa att leva som ett båtliv för det är så mycket mer man kan hitta på. Jag kanske inte är bäst men vill visa alla att ma nkan bli vad man vill bara du kämpar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja som sagt har jag varit mekaniker inom båtar och bilar och har stort intresse sedan har jag jobbat på olika jobb som jag varit högt uppsatt i t.ex var på sjuhuaset så har lätt att prata och samtidigt hjälpa till.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Theo jonsson. Han är uppväxt i Stockholm och har gått el linjen på gymnasiet. Han är 20 år och gillar att supa, festa och skapa nya kontakter. Hans mål med livet är att ha kul och skaffa en jävla massa vänner. Theo har bland annat snöskotrar och bilar som intresse. Theo är en person som verkligen lever en dag i taget. Han låter livet göra sitt och ser vart han hamnar. Han har ingen direkt bestämt jobb när han kommit in i staden, han ska se vart han hamnar. Theo har varit överallt vilket gör att han även testat på olika städer, livsstilar samt yrken.

Hur ofta kommer du vara inne? är inne varje dag så mycket jag kan lever för unive så lägger det mesta framför datorn.

Veckor dagar

15.00-21.30

helger brukar se ut såhär

10.00-01.00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag det är klart man kämpar till som inte kan mer, bara kanske om jag blir nekad har jag stor chans att bli chef eller jobbba på något annat jobb så absolut ska man kämpa in i det sista.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej har hittat rätt så kommer annars hitta fel om jag byter är väldigt nöjd att jag hittade unive.

Har du läst våra Regler? ja det har jag vill kunna spela så rätt man ka noch få bra scenarion.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka