Nekad Dusse12 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Durre

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripens taxi ab.

Vad heter du IRL? Dennis

Vad heter du på discord? Dusssse#1140

Hur gammal är du? Jag är 08 alltså 13år

Hur många timmar har du på Fivem? 200 h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill kunna känna att vi kan hjälpa folk snabbt på gripen för själv när man ringt har dom inte svarat eller kommit så tror att vi på gripens behöver bygga upp en gemenskap och vill kunna känna att jag har lite större chans till att ändra på grejer.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit högt uppsagt på sjukvården och då handlar det mycket om att prata och kunna få lungn ås vissa personer men ändå tänka mycket på samhället. Sedan är jag väldigt bra på att komensera med folk i bra och dåliga sitvartioner.

Berskiv din karaktär? Jag heter Theo jonsson jag är oftast glad och busig men ka ngå över till olagliga grejer då och då när jag inte kan hantera min adhd. Men mitt mål är att bilda familj och kunna få vänner ha ett hus och känna att jag mår bra.

Hur ofta kommer du vara inne? Är inne på helgerna nästan hela tiden tar kanske en paus då och då typ 1-2 h men nu när skolan är så spelar jag oftast hela tiden efter skolan men då och då bryts det med träningar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart jag spelar på den här servern för jag hare hittat mig hemma här och att jag gillar rp här. Om jag inte blir chef så är det bara att kämpa vidare men det här jobbet tror jag skulle bityda mycket för mig.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? ja det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka