Nekad DunderDurre | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DunderDurre

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/anarkoliberal/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? Wille#1376

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Wille Bachro, han är 22 år från slummen i staden bredvid. Han gillar snabba bilar och stora hamburgare, han är en riktig snabbmatsälskare. Han blev lämnad av sina föräldrar när han var 10, och har gjort sina vänner till sin familj sen dess. Hans vänner dog för en stund sedan och ny har han hamnat i den nya staden, Unive. Där försöker han nu skaffa ett jobb och ett nytt liv och börja om på nytt.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag ska bli whitelistad är just för att jag tar roleplaying på största allvar, och vill att min karaktär ska ha så många roleplaying möjligheter som möjligt, därmed att jag kan söka jobb och bygga vidare på min karaktär i Unive världen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att mina vänner spelar på denna server.

Hur hittade du Unive? Genom min vän Milad, går under G Force på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill komma bort från denna dystra verklighet och leva ut livet i GTA.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har aldrig spelat på en GTA Roleplay server innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka