Nekad Dudrik | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dudrik

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197960282029/

Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad är ditt discord namn? Svante Laurén#7056

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär som jag är just nu heter Bengt Johansson och han är en ganska normal kille han växte upp I götebrg i Sverige och var som barn ganska intreserad i massa olika sporter ex fotboll och badminton.
Nu när han är vuxen är han 20 år och är hemlös efter hans hus bran up, Men han har stora planer för framtiden.
Hans mål är att få ett bra jobb som han kan överleva på och drömer om en fin sport bil.
Han har aldrig varit tillsamans med någon förutom i typ 3:an och han väntar på ett bra tillfäle.
Han gillar att jobba och att spela fottbol och badmitons som han gjorde när han var barn.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill tycker att jag ska bli whitelistad eftersom jag ska spela på servern aktivt och ska föröka mit bästa med att rp så bra som möjligt därför tycker jag att jag ska bli whitlistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitlistad så jag kan börja jobba och känna pengar så jag inte behöver gå runt på gatan och rota i soptonor efter pant och leva på en A-kassa. Jag vill också bli whitelistad derför jag tyckte att den här servern verkade extra verklig och bra.

Hur hittade du Unive? Jag hitta Unive när jag och min kompis letade efter en bra och ordningsam rp server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att kunna leva ett vuxen liv som jag inte kan göra riktigt än och kunna göra lite mer grejer en vad man kan göra i det verkliga livet. Jag vill också kunna joba och få en bra bil och sånt som man kanske inte kan nå upp i verkligheten.
Jag ska också förka mitt bästa med att rp så bra som mögligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag har bara letat runt bland olika servrar och det var den här servern som var den bästa jag kunde hitta.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top