Nekad Dudos | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dudos

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vide

Vad är ditt discord namn? Dudos

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2013

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Bergqvist. Han växte upp med en fattig familj som inte var så snälla. Intressen är sportbilar. Hans känslor är att han är lite blyg men kan bli väldigt glad. Hans framtidsplaner är att skaffa många vänner och ha det gött.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jobba på typ mekonomen och fixa folks bilar eller typ bara chilla i staden och hänga med folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är t.ex. att om någon rånar mig så ska jag inte ta fram en pistol och skjuta honom utan att ta upp händerna och han får råna mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Det t.ex. VDM som är att man använder sitt fordon som vapen. RDM det är att man dödar någon utan anledning/scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Rollspel är att man ska följa alla regler såklart men att man har en karaktär och man ska spela den karaktären som om det var i verkligheten typ att om man är rädd för något så ska man spela rädd för det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle säga att jag vill hjälpa till med RP och kunna vara med folk för det är (roligt). XD

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka