Nekad Duckyyy_duckyyy | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Duckyyy_duckyyy

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sakarias

Vad är ditt discord namn? duckyyy99

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sakarias Raitala han är född 2000-01-30 alltså 22 år. Han föddes med sin mamma och pappa hans pappa har alltid jobbat som polis men året Sakarias skulle fylla 5 år så dog hans pappa på jobbet inom en biljakt. Sen dess har Sakarias alltid levt ett sorligt liv och haft de svårt med ekonomin och de sociala, men han kämpar för att nå hans mål som är att han ska bli polis som hans far. Han har alltid drömt om att stoppa de kriminella för sånt ogillar han mycket. Han har även ett stort bilintresse och lyckas han inte bli polis då kommer han göra allt för att få jobba med bilar och även hjälpa polisen. Han såg denna stad i en resekatalog och då slog de en pling i huvudet att han kan ha en möjlighet att uppnå sina drömmar här och då besluta han genast att flytta hit till Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög och rolig rp nivå, kommer försöka få folk tänka om innan de gör saker tex "ska jag verkligen skjuta/kidnappa folk?" Kommer ävenvara väldigt aktiv, kommer försöka så gott jag kan och hålla rpn på topp. Saken är att jag vill att jag ska ha roligt här på unive sålänge jag spelar här, och hitta många nya vänner både ooc och ingame.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Och inte ha så mkt ego o låta de andra vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ajemän Fear rp = man ska värna för sitt liv pg = man ska rpa på skadorna

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ajemän

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ne

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
tog inte sin intervju.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka