Nekad DubblaM | Medlem ansökning (Musab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DubblaM

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mody

Vad är ditt discord namn? DubblaM

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 1992

Berätta om din karaktär. Antonio växte upp i en tuff stadsdel där kriminalitet och gängaktiviteter var vardagsmat. Jag hade inte mycket val i livet och blev tidigt involverad i den undre världen. Trots att jag hade potential att göra något stort med mitt liv, drogs jag in i ett liv av brott och kriminalitet på grund av bristande alternativ och dålig umgänge i min omgivning.

Antonio är en skicklig manipulatör och charmör som kan prata sig ur nästan vilken situation som helst. Jag är super intelligent och strategisk, alltid ett steg före mina motståndare. Jag är också risktagande och adrenalinberoende, vilket får mig att ta stora chansningar för att uppnå mina mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål med mitt kriminella rollspel är att utvecklas och skapa mer realistiska och engagerande scenarion. Genom detta hoppas jag kunna bidra till att både jag och andra spelare har roligt på servern. Jag planerar att spela mer frekvent, vilket kommer att hjälpa mig att skapa intressanta scenarion tillsammans med andra kriminella och poliser. Detta kommer att höja nivån på rollspel på servern och förbättra upplevelsen för alla deltagare. Mitt största mål är dock att ha kul och fortsätta utvecklas inom rollspelet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder "du vinner inte varje situation" eftersom du måste spela för att ha kul med dina vänner och ha kul utan att irritera andra eller förstöra en bra situation för att du vill vinna..

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått serverns regler. Exempel på några av dem kan inkludera respektfullt och icke-störande beteende, undvikande av metagaming (användning av information utanför karaktärens kunskap).

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror att jag beskrivit mig tillräckligt, ha de nice.

Nekad.
Anledning:
Skriv mer på karaktären samt att du måste besvara alla kategorier.

Kategorier: namn, efternamn, ålder, bakgrund, känslor, intressen som din karaktär har

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka