Nekad DrPiam | Chef-jobb ansökan (OLOF)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DrPiam

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Erik

Vad heter du på discord? DrPiam#0898

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? Ja typ ett år men jag slutade i typ 2 månader för 2 månader sen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att skaffa så många medarbetare som möjligt för att få mekonomen vara öppen väldigt länge och så att man kan ta flera samtidigt. Jag tycker att det är väldigt viktigt att ha många arbetare och att ha öppet mycket för att det är väldigt vanligt att folk inte kör bil så bra så att den går sönder hela tiden och det är där mina kollegor kommer vara för att hjälpa alla medborgare för att få en mycket bättre server. Jag kan vara aktiv mycket, jag kan ta kritik och hantera stress bra och jag vet hur jag kan ge en super snabb och bra service till kunder. Jag älskar detta yrke och det kan vara ett så bra RP scenario när man pimpar och fixar bilar för att det är en så normal sak i värkligheten att göra och om man sätter ihop super bra rp och en super bra rp server så blir det den bästa servern som någonsin finns som är svensk. Mekonomen är ett av eller stadens mest kända företag där bilar kommer in o ut för o laga sina bilar det behöver de flesta i servern så att folk kan få deras bilar på bästa möjliga sätt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på auto experten i flera månader som biträdande chef i en annan server för länge sen så jag tycker att jag har jätte bra erfarenheter inom det yrket och chef yrket! Det kan ge en stor förbättring för mekonomen och hela unive.

Hur ofta kommer du vara inne? kommer vara inne minst 5-6 timmar per dag men om det inte funkar så blir det 3-4 timmar per vardag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart, jag älskar denna server och det är därför jag är här och göra så att fler personer älskar den.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara Unive!

Har du läst våra Regler? Ja självklart!

Senast ändrad:
Nekad, inte varit medlem i en månad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka