Accepterad DropDougle | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DropDougle

Aktiv Medlem
Meddelanden
771
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199057423403/

Ditt Hex-ID: 110000141654c2b

Vad är din discord tagg? DropDougle1

Vem var det som bannade dig? Flocka6666

Bild på banmeddelande: bild_2024-10-31_144741876.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag lallade i fängelset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag var i fängelset och en grabb kom fram till mig och kaxade sen slogs vi i ett bra tag och till sist lallade runt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite felaktig, kanske lite orealistiskt då vi var mitt ute på gården i fängelset men dock så hade han gjort samma sak mitt ute på gården. Han hade snackat skit och slagit mig flertals gånger så jag känner ifall jag får ban så borde han också få det. Staffsen kom precis när det var jag som gjorde fel men känner ändå att det är sånt som händer ibland i fängelsen. Jag är en seriös spelare som vill bidra till servern och ge unive ett bra rykte så jag tycker jag förtjänar en unban denna gång så jag kan visa när jag rpar seriöst.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde deskalerat situationen eller bara slå ner honom och undvika att lalla med honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lalla och spela seriöst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka