Nekad dripper | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dripper

Icke Medlem
Meddelanden
191
Reaction score
22
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club the muneno

Vad heter du IRL? Philip

Vad heter du på discord? dripper#8867

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 600

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på club the muneno för att jag känner att just nu så har den klubben legat i skuggan väldigt mycket. Det jag menar med det är att det är just 2 klubbar vilket skapar en konkurrens och the palace verkar alltid legat 1 steg före vilket jag vill ändra på. Jag kommer försöka ha öppet varje dag och anställa kunniga personer som har erfarenhet och är engagerade i att driva klubben till att bli en plats där folk kan gå dit och ha kul. Jag har redan planer på hur man kan göra bra fester där man har djs, bra bartenders mm. Jag kommer hålla event av diverse saker som så mer folk blir lockade och så det blir roligare för folk att gå dit.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på the palace 2 gånger där jag båda gångerna har haft en nära kontakt med ägaren och därför har koll på hur man hanterar en klubb och därifrån fått idéer hur man kan utveckla klubben med roligare fester och event. Jag har även varit chef på Securitas förut under en längre period och vet därför hur det går till med anställning, intervjuer och hur man hanterar ekonomin på jobbet.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är då Philip Wickman och han är 22 och han bor i Stockholm. han är lillebrorsan till claus burger där dom gick skilda vägar. Philip Burger hade det aldrig lätt hans problem började redan i skolan där han hamna i många bråk med dom i klassen och fick mycket samtal hem. Hans föräldrar ville att han skulle vara mer som claus där claus var en duktig elev som hade höga betyg och lyssnade alltid på läraren och vad hans föräldrar sa. Hans problem löste sig aldrig och det slutade med dåliga betyg. När han var 16 och gick i nian så började han hänga med folk som var äldre och bodde i närheten. Dom äldre var dåligt inflytande på Philip då dom höll på med alkohol och droger. Philip var ledsen över en längre period då hans föräldrar var sura på han och sa alltid att han var ett misslyckande i familjen och inte förtjänade att vara i familjen. Det bidrog med att Philip fortsatte hänga med sina äldre kompisar. Ena dagen så bjöd en äldre kompis vid namn Hampus in han till en fest där massa alkohol fanns. Hampus sa till Philip att det gjorde så man blev mindre ledsen och philip testade alkohol för första gången. Philip gillade smaken av öl och började att dricka mycket öl då det var gott samt dämpade hans depression. Det slutade att han började dricka mer och mer och blev tillslut utkastad från sitt hem. Han var hemlös vid 19 år och hade inga kunskaper om något så det var väldigt svårt att få jobb för han. Philip möte då en av sina närmaste kompisar joakim och frågade om lättaste sättet att tjäna pengar var. Joakim svarade då att han sålde droger och visa en stor summa pengar. Philip var såld och ville börja på direkten. Joakim lätt Philip göra ärenden för en viss summa pengar och mot att Philip skulle sluta dricka så mycket alkohol. Philip bestämde sig då för att sluta dricka och få fullt ut på att sälja droger. Han började att sälja droger i Stockholms område och var helt pengarblind. Han tänkte inte på några konsekvenser utan han bara körde. Det slutade med att han blev tagen av polisen och fick fängelse. Inuti fängelset träffa han en person som hette oliwer som blev hans enda vän i fängelset. Det visade sig att även oliwer sålde droger och visa sidor på deep webb som man kunde köpa droger och sälja dyrare. Philip blev släppt som 22 åring och fortsatte med att sälja droger e med att sälja droger.

Hur ofta kommer du vara inne? Varierar så klart men försöker sikta på 4+ Timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka