Nekad Dreamer | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dreamer

Icke Medlem
Meddelanden
760
Reaction score
40
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198929963272/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Dreamer

Vad är din discord tagg? Dreamer#6518

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: rdm ~Network19. Återstår: 9 dagar 14 timmar 38 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? såg ut som att jag dödade utan anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag parkerade min bärgningsbil vid sidan av vägen för att prata med en person som går ensam på motorvägen utan bil så jag stannar och pratar med honom just då rammar två personer in i mig jag frågar varför de gjorde så. De blir arga och drar fram ett baseballträ jag knivar dem som självförsvar. Den andra personen i bilen dar en VDM Jag hade en vän som skärmfilmade om det behövs. Här är klippet jag är mekonomen i klippet https://youtu.be/HlrM7HI4G8Y . Nu syns det inte i videon men senare i videon kommer det ännu en tredje person och slår ihjäl honom med baseballträ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för jag använde våld i stället för att bara prata. men jag var rädd att dö igen för jag hade redan dött 4-5 gånger bara under den natten så när de drog fram basebollträna så blir ju jag såklart rädd och knivar honom det var säkert rdm men i mitt seende så tog jag det som självförsvar när jag redan dött 4 gånger den natten och alla gånger hade det varit att någon slog ner mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror det var en felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara inte knivat honom utan bara talat med honom men man blir ju såklart rädd för detta har hänt mig flera gånger att nåt gäng har kört in i mig och sedan har försökt komma ut från situationen genom att bara tala men nej då har man bara blivit nerslagen så att.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja bara försöka prata förståndigt i sådana här situationer

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top