Nekad draken016 | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

draken016

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/BIPSUKING/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nemer

Vad är ditt discord namn? Jolle#3427

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär kalls för Draken han är en person som jobbar inom knarkindustrin och är med ett liten grupp av polare som också håller på med liknande saker. Min karaktär är lite granna av en "gangster/kriminell" skulle man kunna säga och tänker på att jobba upp sig och har framtida planer på att skapa eller gå med i ett gäng.
Min karaktär har svart hår med svarta/mörka kläder vilket uttrycker denna "gangster" känsla på karaktären och kanske ger folk en tankeställning om vem jag är och vad jag gör och målet är just att få folk ta mig seriöst då jag har "seriösa" kläder på mig och ser ut som en generisk kriminell snubbe. Min karaktär är en ärlig och en rak på sak typ av karaktär, han går aldrig till våld utan anledning och gör det oftast som sista utväg då min karaktär har en tankesätt att man lösa saker utan våld utan istället kunna förhandla i vissa typer av situationer för det skapar massa onödiga problem men om våld är ett måste så tvekar inte min karaktär.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att rpa på en bra nivå och inte bryta mot massa regler och förstöra för andra, jag kommer att visa hänsyn till nyare folk och hjälpa dem så gott jag kan eftersom det finns personer som kanske inte vet vad de ska göra eller hur de ska göra då dem är nya till servern. Jag är även inte någon som gör allt för pengar eller för att vinna, jag tänker rätt så realistiskt och kommer att göra mitt bästa för att hålla en bra rp nivå. Kommer även att repportera folk som fuskar,använder sig av buggar och liknande saker, kommer också att ge feedback på saker som möjligtvist kan förbättras.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på just denna server för att jag tycker att den har en bra rp nivå och staffsen/support är super trevliga och snabba på att svara, jag vill helt enkelt spela på en bra server, med bra folk, och bra staff team.

Hur hittade du Unive? Kollade runt på svenska servrar och hitta unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål på servern är inte så himla nogrannt så länge jag kan skapa bra minnen och roliga scenarion genom att hålla en bra rp nivå och helt enkelt ha roligt så räcker det för mig, jag är inte nån som spelar för att vinna utan jag spelar för att ha roligt, det spelar ingen roll om jag dör ibland och förlorar saker, så länge scenarion var rolig och händelserik så kan jag inte klaga (med händelserik så menar jag att inte blir rdmad eller nåt sånt för det är inte så roligt)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ingen server just nu för tillfället.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top