- Meddelanden
- 71
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? räddningstjänsten
Vad heter du IRL? Casper
Vad heter du på discord? Casper F#6115
Hur gammal är du? 14
Hur många timmar har du på Fivem? snart 400
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För har aldrig blivit det och vill bli det för det låter roligt och för det är roligt att jobba på räddningstjänsten.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vill bara börja jobba på räddningstjänsten. För jag har jobbat där förut och det var roligt sen sa jag upp mig men nu vill jag jobba där igen.
Berskiv din karaktär? Han är snäll och han gillar att vara med kompisar på fritiden. Och att han vill skydda staden mycket och skydda alla andra.
Hur ofta kommer du vara inne? typ varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? ja det har jag
Vad heter du IRL? Casper
Vad heter du på discord? Casper F#6115
Hur gammal är du? 14
Hur många timmar har du på Fivem? snart 400
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För har aldrig blivit det och vill bli det för det låter roligt och för det är roligt att jobba på räddningstjänsten.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vill bara börja jobba på räddningstjänsten. För jag har jobbat där förut och det var roligt sen sa jag upp mig men nu vill jag jobba där igen.
Berskiv din karaktär? Han är snäll och han gillar att vara med kompisar på fritiden. Och att han vill skydda staden mycket och skydda alla andra.
Hur ofta kommer du vara inne? typ varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? ja det har jag