Nekad Dr_Enormo | Ban överklagan (Rom1n)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dr_Enormo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223300192/

Ditt Hex-ID: 11000014b486060

Vad är din discord tagg? Dr_Enormo#4391

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han tror att jag ville döda min polare som körde en permo bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde en pickup på pirens parkering och då snacka jag och min vän på telefonen ig och då han att någon hade tagit hans permo bil och då la jag på han sa att han hotade med vapen med så då körde jag på stranden till dit han och jag var senast och då så kom hans permo en bit framför mig på stranden och körde mot mig och då så krde jag ut framför eftersom att jag ville stoppa han för han hotade min vän med vapen men då ljög han visst så det var han och då sa jag där får du för att du ljög

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var felaktig för att exakt så kunde ju hänt ooc att han kör framför någon för att få stop på hen speciellt om han blev rånad på den så jag tycker att det inte skulle vara ban på de

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för länge sen men det var när jag börja och då hade jag inte lärt mg ä att inte säga mina vänners namn osv sen en timmesbannar den två andra för typ att jag råka drifta men en permo

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag körde ut tidigare så han han att bromsa lite men jag tycker det är helt rädd om han skulle rånat den av någon inte för att det var så nu eftersom att det var min vän som skojade om de

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska lita på min vän så mycket som jag gjorde där men och ta det lite lugnare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka