Nekad Dr.Dreee | Chef-jobb ansökan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Detip

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
15
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården Chef.

Vad heter du IRL? Dre

Vad heter du på discord? Dr.Dreee

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och halvt

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet med många grejer som att försöka fixa rpn med allt osm har att kriminalvården att göra. Om jag nu blir chef så kommer jag att anställa personer så att de har en chans att också bli en del av kriminalvården. Jag kommer vara mycket aktiv hela tiden. Jag kommer ta många utbildningar med de personerna som behöver utvecklas. Samt så kommer jag att välja 2 biträdande eller 2 biträdande som hjälper mig med allt detta. Ingame Så kommer jag ta ett litet möte med polisen så att rp nivån blir mycket bättre så det blir många bra och roliga scenarion. Samt så kommer jag utveckla korruptionen. 1 scenario kan vara att en person blir kriminalvården bara för att släppa ut ens kompis ut ur fängelset eller ge nycklar till andra civila kriminella personer. Om jag ser detta så kommer jag ge han kicken från jobbet och kommer jag sätta mig i support och säga vad som hände. Korruption är inte det vi tål i Kriminalvården. Jag kommer att kunna fixa rpn helt och hållet i unive så att det blir roliga scenarion i polis stationen eller i fängelset. I unive nu så gör jättemånga personer montage och skjuter hela tiden. Så när de går in i fängelset så kan vi rpa bra och ge dem ett straff de förkänar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit Chef och 2 gånger innan har jag varit Biträdande chef. Jag vet hur man styr jobbet och vad exakt vad man ska göra. Jag har väl mycket erfarenheter inom kriminalvården och kommer göra mycket för att utveckla jobbet. Och göra så att kriminalvården blir aktivt igen. Jag kommer göra kriminalvården till ett bättre ställe och utveckla hela jobbet igen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne varje dag i minst 7-8 timmar så att jag kan hålla i möten eller att anställa personer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej,

Har du läst våra Regler? Ja!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka